Dizaino žurnalas
Dizaino žurnalas
Medinis Žaislas

Cubecor

Medinis Žaislas Cubecor yra paprastas, bet sudėtingas žaislas, metantis iššūkį vaikų mąstymo ir kūrybiškumo galiai, supažindinantis juos su spalvomis ir paprastais, vienas kitą papildančiais bei funkciniais priedais. Vieną prie kito pritvirtinus nedidelius kubelius, rinkinys bus pilnas. Dalimis naudojamos įvairios paprastos jungtys, įskaitant magnetus, lipdukus ir kaiščius. Surandant ryšius ir sujungiant juos tarpusavyje, kubas užbaigiamas. Taip pat sustiprina jų trimatį supratimą, įtikindamas vaiką užbaigti paprastą ir pažįstamą tomą.

Abažūras

Bellda

Abažūras Lengvai montuojamas, pakabinamas šviestuvo gaubtas, kuris tiesiog tinka bet kokiai lemputei, nereikalaujant jokių įrankių ar elektros žinių. Gaminių dizainas leidžia vartotojui jį tiesiog užsidėti ir nuimti nuo lemputės be didelių pastangų, kad būtų sukurtas vizualiai malonus apšvietimo šaltinis nebrangiame ar laikinajame būste. Kadangi šio gaminio funkcionalumas yra įterpiamas į savo formą, gamybos kaštai yra panašūs į įprasto plastikinio vazono. Galimybė individualizuoti pagal vartotojo skonį, dažant ar pridedant bet kokių dekoratyvinių elementų sukuria unikalų charakterį.

Renginių Rinkodaros Medžiaga

Artificial Intelligence In Design

Renginių Rinkodaros Medžiaga Grafinis dizainas vaizdžiai parodo, kaip dirbtinis intelektas gali tapti dizainerių sąjungininku artimiausioje ateityje. Jame pateikiama įžvalgų, kaip dirbtinis intelektas gali padėti suasmeninti vartotojo patirtį ir kaip kūrybiškumas yra meno, mokslo, inžinerijos ir dizaino taiklyje. Dirbtinio intelekto grafinio dizaino konferencija yra 3 dienų renginys lapkričio mėnesį San Franciske, Kalifornijoje. Kiekvieną dieną vyksta dizaino dirbtuvės, pokalbiai iš skirtingų pranešėjų.

Vizualinė Komunikacija

Finding Your Focus

Vizualinė Komunikacija Dizaineris siekia parodyti vizualinę koncepciją, kuri demonstruoja konceptualią ir tipografinę sistemą. Taigi kompoziciją sudaro specifinis žodynas, tikslūs matavimai ir pagrindinės specifikacijos, į kurias dizaineris puikiai atsižvelgė. Be to, dizaineris siekė sukurti aiškią tipografinę hierarchiją, kad nustatytų ir pakeistų tvarką, kuria auditorija gauna informaciją iš dizaino.

Jachta

Atlantico

Jachta 77 metrų Atlantico yra pramoginė jachta, turinti plačias lauko erdves ir plačias vidaus erdves, kurios leidžia svečiams mėgautis jūros vaizdais ir su ja susisiekti. Projektavimo tikslas buvo sukurti modernią jachtą su nesenstančia elegancija. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas proporcijoms, kad profilis būtų žemas. Jachtoje yra šeši deniai su patogumais ir paslaugomis, kaip sraigtasparnių nusileidimo aikštelė, švelnūs garažai su greitaeigiu kateriu ir vandens motociklu. Šešiose apartamentų kajutėse priima dvylika svečių, o savininkas turi denį su lauko poilsio erdve ir sūkurine vonia. Yra lauko ir 7 metrų vidinis baseinas. Jachta turi hibridinį variklį.

Prekės Ženklas

Cut and Paste

Prekės Ženklas Šiame projekto įrankių rinkinyje „Iškirpti ir įklijuoti: vaizdinio plagiato prevencija“ nagrinėjama tema, kuri gali turėti įtakos visiems dizaino pramonės atstovams, tačiau vaizdinis plagiatas yra retai aptariama tema. Taip gali būti dėl neaiškumo tarp nuorodos iš vaizdo paėmimo ir kopijavimo iš jo. Todėl šis projektas siūlo atkreipti dėmesį į pilkąsias zonas, supančias vizualinį plagiatą, ir padėti tai pokalbių apie kūrybiškumą priešakyje.