Dizaino žurnalas
Dizaino žurnalas
Bažnyčia

Mary Help of Christian Church

Bažnyčia Atsižvelgiant į katalikų bendruomenės plėtrą ir turistų gausėjimą Samui saloje, Suratthani. Marijos Pagalba krikščionių bažnyčios išorėje buvo suprojektuota kartu su meldžiamosiomis rankomis, kampo sparnais ir Šventosios Dvasios spinduliais. Vidinė erdvė, saugumas kaip motinos įsčiose. Naudojant ilgą ir siaurą šviesos tuštumą ir didelį šviesos izoliacijos betoninį sparną, einantį per šviesos tuštumą, buvo pastatytas šešėlis, kuris laikui bėgant keičiasi, tačiau išlaiko interjero komfortą. Sumažinkite simbolinę dekoraciją ir natūralios medžiagos naudojimą kaip nuolankią ramybę melsdamiesi.

Gyvenamasis Namas

Abstract House

Gyvenamasis Namas Rezidencija naudojasi šiuolaikiška estetika, išlaikydama centrinį kiemą, kuris skatina tradicinę Kuveito praktiką statant namus. Čia rezidencijai leidžiama nesigilinant pripažinti praeitį ir dabartį. Vandens ypatybė pagrindinių durų laipteliais pasvirusi į išorę, stiklas nuo grindų iki lubų padeda išlaikyti erdves atviresnes, vartotojams suteikiant galimybę be pastangų pereiti tarp išorės ir vidaus, praeities ir dabarties.

Sofa

Shell

Sofa „Shell“ sofa pasirodė kaip jūros kriauklių kontūrų ir mados tendencijų derinys imituojant egzoskeleto technologijas ir 3D spausdinimą. Tikslas buvo sukurti sofą su optinės iliuzijos efektu. Tai turėtų būti lengvi ir erdvūs baldai, kuriuos būtų galima naudoti tiek namuose, tiek lauke. Norint pasiekti lengvumo efektą, buvo naudojamas tinklas iš nailono. Taigi skerdenos kietumą subalansuoja silueto linijų pynimas ir minkštumas. Tvirtą pagrindą po kampinėmis sėdynės dalimis galima naudoti kaip šoninius stalus, o minkštos viršutinės sėdynės ir pagalvėlės užbaigia kompoziciją.

Restoranas

Chuans Kitchen II

Restoranas „Chuan's Kitchen II“, kurioje kaip terpė laikomi Sičuano Yingjingo juodieji indai ir iš metro pagamintos žemės dirbamos žemės medžiagos, yra eksperimentinis restoranas, pastatytas remiantis šiuolaikiniu tradicinio liaudies meno eksperimentu. Išklausęs medžiagų ribas ir tyrinėdamas šiuolaikinę tradicinio liaudies meno formą, „Infinity Mind“ ištraukė tarpiklius, išmestus po to, kai buvo sudegintas Yingjing juodasis fajansas, ir panaudojo juos kaip pagrindinį puošybos elementą „Chuan's Kitchen II“.

Fotelis

Infinity

Fotelis Pagrindinis „Infinity“ fotelio dizaino akcentas padarytas būtent ant atlošo. Tai yra begalybės simbolio nuoroda - apversta aštuonių figūra. Tai tarsi keičia savo formą sukant, nustatant linijų dinamiką ir atkuriant begalybės ženklą keliose plokštumose. Atlošas yra sujungtas keliomis elastinėmis juostomis, sudarančiomis išorinę kilpą, kuri taip pat grįžta į begalinio gyvenimo ir pusiausvyros ciklo simboliką. Papildomas akcentas yra unikalios kojų slydimo vietos, kurios, kaip ir spaustukai, saugiai pritvirtina ir palaiko šonines fotelio dalis.

Kavinė

Hunters Roots

Kavinė Reaguojant į šiuolaikišką, švarų estetiką, buvo sukurtas interjeras, kurį įkvėpė abstrakčios formos medinės vaisių dėžutės. Dėžutės užpildo erdves ir sukuria svaiginančią, beveik olą primenančią skulptūrinę formą, tačiau tokią, kuri būtų pagaminta iš paprastų ir tiesių geometrinių formų. Rezultatas - švari ir kontroliuojama erdvinė patirtis. Protingas dizainas taip pat padidina ribotą erdvę, praktinius įrenginius paversdamas dekoratyvinėmis savybėmis. Šviestuvai, spintelės ir lentynos prisideda prie dizaino idėjos ir skulptūrinio vaizdo.