Dizaino žurnalas
Dizaino žurnalas
Reguliuojama Stalo Lempa

Poise

Reguliuojama Stalo Lempa Akrobatinis Roberto Dabi iš „Unform.Studio“ suprojektuotos stalo lempos „Poise“ išvaizda keičiasi tarp statinės ir dinaminės ir didelės ar mažos laikysenos. Priklausomai nuo apšviesto žiedo ir jį laikančios rankos proporcijos, atsiranda susikertanti arba liestinė apskritimo linija. Padėjęs ant aukštesnės lentynos, žiedas gali užlipti ant lentynos; arba pakreipęs žiedą, jis galėjo liesti aplinkinę sieną. Šio pritaikymo tikslas yra pritraukti savininką kūrybiškai ir žaisti su šviesos šaltiniu proporcingai kitiems objektams, supantiems jį.

Parodos Plakatas

Optics and Chromatics

Parodos Plakatas Pavadinimas Optika ir chromatika nurodo Goethe ir Newtono diskusijas apie spalvų pobūdį. Šias diskusijas atspindi dviejų raidžių formos kompozicijų susidūrimas: vienas yra apskaičiuotas, geometrinis, su aštriais kontūrais, kitas - impresionistiniu spalvingų šešėlių žaismu. 2014 m. Šis dizainas buvo „Pantone Plus“ serijos menininkų viršelių viršelis.

Žiedas

Gabo

Žiedas „Gabo“ žiedas buvo sukurtas siekiant paskatinti žmones dar kartą peržvelgti žaismingą gyvenimo pusę, kuri paprastai prarandama sulaukus pilnametystės. Dizainerį įkvėpė prisiminimai stebint sūnų žaidžiantį su jo spalvingu magijos kubu. Vartotojas gali žaisti su žiedu pasukdamas du nepriklausomus modulius. Tai padarius, brangakmenio spalvų rinkiniai arba modulių padėtis gali būti suderinti arba nesutapti. Be žaismingo aspekto, vartotojas gali pasirinkti, ar kasdien dėvėti kitokį žiedą.

Pramogos

Free Estonian

Pramogos Šiame unikaliame meno kūrinyje Olga Raag naudojo Estijos laikraščius nuo tų metų, kai automobilis buvo gaminamas 1973 m. Geltonieji laikraščiai Nacionalinėje bibliotekoje buvo fotografuojami, valomi, sureguliuojami ir taisomi, kad būtų naudojami projekte. Galutinis rezultatas buvo atspausdintas ant specialios automobiliams naudojamos medžiagos, kuri trunka 12 metų, o jos pritaikymas užtruko 24 valandas. „Free Estonian“ yra automobilis, kuris atkreipia dėmesį, aplinkinius su teigiama energija ir nostalgija, vaikystės emocijomis. Tai kviečia visų smalsumą ir įsitraukimą.

Jojimo Kompleksas

Emerald

Jojimo Kompleksas Holistinis architektūrinių ir erdvinių projektų vaizdas sujungia visus šešis pastatus, atskleidžia kiekvieno funkcinę tapatybę. Išplėsti arenų ir arklidžių fasadai, nukreipti į sudėtinį administracinį šerdį. Šešių pusių pastatas, kaip krištolo tinklelis, remiasi mediniu rėmu kaip karoliai. Sieniniai trikampiai, dekoruoti kaip smaragdo detalės, išbarstyti stiklą. Lenkta balta konstrukcija pabrėžia pagrindinį įėjimą. Fasadų tinklelis taip pat yra vidinės erdvės dalis, kur aplinka suvokiama per skaidrų tinklą. Interjere tęsiama medinių konstrukcijų tema, naudojant elementų skalę proporcingesniam žmogaus mastui.

Garsiakalbių Orkestras

Sestetto

Garsiakalbių Orkestras Orkestro kolektyvų kolektyvas, grojantis kartu kaip tikri muzikantai. „Sestetto“ yra daugiakanalė garso sistema, skirta groti atskirus instrumentų takelius atskirais garsiakalbiais, skirtais konkrečiam garso korpusui skirtingose technologijose ir medžiagose, tarp gryno betono, rezonuojančių medinių garso plokščių ir keraminių ragų. Kūrinių ir dalių maišymas sugrįžta į fizinę vietą klausymo vietoje, kaip tikrame koncerte. Sestetto yra kamerinis įrašytos muzikos orkestras. „Sestetto“ tiesiogiai gamina jos dizaineriai Stefano Ivanas Scarascia ir Francesco Shyamas Zonca.